Гаряча лінія 24/7 0 800 601 701

1. Зателефонуйте на гарячу лінію АСКА|VUSO і дійте відповідно до рекомендацій оператора

0 800 601 701
0 800 503 707
456*


2. Зверніться до компетентних органів:

102 Нацполіція - при протиправних діях, крадіжці зі зламом, пограбуванні

101 Держслужба з надзвичайних ситуацій - у разі пожежі, вибуху або стихійного лиха

 аварійних служб - за впливу рідини з водопроводу, каналізації чи опалювальних систем


3. Не пізніше 3-х робочих днів після випадку подайте письмову заяву на страхове відшкодування в АСКА|VUSO

 

*- з мобільного номеру, вартість дзвінка за тарифами оператора

Які документи потрібні?

  • договір страхування житла
  • паспорт та ІНН фізичної особи - вигодонабувача за договором страхування
  • документ компетентного органу, який підтвердить настання страхової події 
  • документи, що засвідчують право власності на майно:наприклад, угоду купівлі-продажу 
  • документи, що підтверджують необхідіні витрати на відновлення, ремонт або заміну майна
  • якщо Ваші інтереси при врегулюванні збитків представляє інша особа, будь ласка, оформлюйте довіреність у нотаріуса

 

Важливо:

  • не ремонтуйте пошкоджене майно до огляду представником АСКА|VUSO!

Гаряча лінія АСКА|VUSO 0 800 601 701